Waarom AdLantic

AdLantic maakt gebruik van een Meta DSP, waarin campagnes beheerd en gerapporteerd worden. Vanuit deze Meta DSP worden de achterliggende DSP's en DMP's aangestuurd. Hierdoor zijn we in staat om - dynamisch - technieken in te zetten die het meest optimaal zijn voor de doelstellingen van onze klanten. Of het nu gaat om het aansluiten van zichtbaarheids- en antifraudetools of het koppelen van nieuwe DSP's zoals Facebook Atlas; onze modulaire techniek brengt alles bij elkaar.

Ervaring
Onze mensen behoren tot de meest ervaren in de markt en we beschikken als team over meer dan 120 jaar display kennis. Onze belangrijkste bedrijfswaarden zijn klantvriendelijkheid, dienstverlening en de te leveren kwaliteit. We staan niet voor niets al jaren bovenaan in de Emerce top 100 vanwege onze deskundigheid, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.

Samenwerken
We zijn ervan overtuigd dat onze transparante werkwijzen, rapportages en kostenstructuren als een verademing zullen aanvoelen. Samen met onze deskundigheid zorgen onze vriendelijke projectmanagers en superieure technologie ervoor dat bannercampagnes doen wat er van ze wordt verwacht.

meta dsp3

 

 

Wilt u weten wat AdLantic voor u kan betekenen, neem dan contact op via 030-234 1222 of info@AdLantic.nl.
Of vul ons contactformulier in.

Meta DSP - Meta DMP - Dynamische banners - Rich media - Bid data - Mobiel

Meta DSP

AdLantic beschikt over een Meta DSP (AdOptimizer), die aangesloten is aan meerdere afzonderlijke DSP's zoals Appnexus, Doubleclick Bid Manager, RadiumOne, DeltaProjects, Facebook Atlas en onze eigen Rich Media DSP (Page-ad.com).

AdOptimizer centraliseert het beheer van bannercampagnes over de aangesloten DSP's.

- Op afstand bestuurbare banners, geautomatiseerde A/B testing en data algoritme gestuurde bannercontent
- Gepersonaliseerde banners
- Centrale aansturing van campagnes
- Geaggregeerde rapportages
- Aansturing van campagnes vanuit één gecentraliseerd data management platform (DMP)
- Centrale integratie met externe DMP's, verificatietools en antifraude software

 

Meta DMP

AdLantic's eigen Meta DMP (data management platform) verzamelt alle data van extern aangesloten DSP's, DMP's en ingekochte data. De meta AdLantic DMP biedt vervolgend de mogelijkheid om nieuwe audiences aan te maken op basis van de beschikbare data. Denk ondermeer aan zeer geavanceerde retargeting-audience groepen. AdLantic is officieel Data Management provider binnen Appnexus en Doubleclick Bidmanager. Hierdoor kunnen dynamische audiences bijna realtime worden aangemaakt in uw eigen Appnexus of DBM accounts.

Door de modulaire opbouw van de AdLantic DMP krijgen adverteerders toegang tot praktisch alle DMP-mogelijkheden die er op de markt verkrijgbaar zijn.

Dynamische banners

AdLantic werkt met html5 banners. Deze banners worden vanuit een database gestuurd, waardoor het mogelijk is om ze tijdens een live campagne aan te passen. Alle content van een banner (plaatjes, video, teksten, effecten, kleuren, etc.) worden extern in de banner ingeladen, waardoor ze op afstand bestuurbaar worden.

Hierdoor is het mogelijk om geautomatiseerde multi A/B testen uit te voeren, waarbij er meerdere variaties in de campagne ingezet worden. De best presterende variatie wordt dan automatisch het vaakst getoond.

Ook kunnen banners worden gekoppeld aan productfeeds, zodat altijd de juiste tarieven en meest recente data wordt getoond. Door middel van koppelingen met de AdLantic recommendation engine en AdLantic Meta DSP kunnen de banners gepersonaliseerd worden.

Alle AdLantic banners zijn automatisch voorzien van zichtbaarheidsmetingen en click heatmaps.

Alle techniek zit in de banners zelf, waardoor het ook mogelijk is om de techniek binnen uw eigen DSP in te zetten.

 

Rich Media / Page-ad - Video-advertising

De inzet van rich media formaten en video wordt steeds populairder. Logisch, want ze vallen veel beter op dan normale banners waardoor de reclameboodschap beter overkomt. Sinds kort zijn deze formaten ook geautomatiseerd in te kopen, waardoor het aandeel rich media een nog grotere vlucht neemt.

AdLantic heeft toegang tot praktisch alle aanbieders van deze grotere bannerformaten en video-advertenties. Hieronder vallen pre-roll video-advertenties, billboardformaten of zelfs complete homepage takeovers.

Page-ad

AdLantic is eigenaar van Page-ad.com. Dit is een netwerk met meer dan 300 websites, waar geautomatiseerd homepage takeovers aangeboden worden in een realtime veilingmodel.

Page-Ad is verkrijgbaar via onze eigen Page-ad DSP, maar ook via uw eigen DSP.

Big data

De inzet van data management platformen biedt gigantisch veel nieuwe advertentiemogelijkheden. De aloude marketingdroom - de juiste klant op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken - wordt steeds haalbaarder. Dit komt mede door nieuwe geautomatiseerde advertentieplatforms.

Binnen AdLantic werkt een datamining team nauw samen met adverteerders. Data-analyses kunnen gelijk in acties worden omgezet dankzij de AdLantic meta DMP.

Omdat Appnexus officieel Data Management Provider is van Appnexus en DBM, kunnen de uitkomsten van data analyses ook meteen worden ingezet in uw eigen Appnexus of DBM account.

Mobiel

De opkomst van mobiel is onmiskenbaar aanwezig. Onderzoeken wijzen uit dat de inzet van mobiele advertenties binnen enkele jaren even groot zal zijn als op desktop.

Nieuwe innovatieve spelers en technologieën maken het steeds eenvoudiger om mobiel te adverteren.

De modulaire technische infrastructuur van AdLantic is dusdanig opgezet, dat dit soort nieuwe technieken eenvoudig geïntegreerd kunnen worden.

 

 

Sales & Administratie
Vinkenburgstraat 2a
3512 AB Utrecht
Info@AdLantic.nl
Tel: +31 (0)30 234 12 22


Traffic
Gewandeweg 5
6161 DJ Geleen
Traffic@AdLantic.nl
Tel: +31 (0)46 475 98 45

logmwg

logiab